İFTİRA,DÖNER DOLAŞIR SAHİBİNİ BULUR.

 

Seçek direnişi , bölge halkının lehine zaferle  sonuçlanmış olmasını hazmedemeyen dernekçi güruh kesim , şahsıma yönelik tecrit kampanyası başlattığını herkes biliyor.

Bu tecrit kampanyası sırasında başı çeken Ramadan Molla ve diğer sürü , Molla’nın hakaretli ve aşağılayıcı paylaşımında , bir sürü menfi yorumlar ve hakaretler yağdırmışlardı.

Ramadan Molla , kim bu azınlık ?  yazımda belirttiğim gibi , Molla’nın paylaşımında bana hakaret ve iftira eden herkese tek tek cevap vereceğim .

Bu  yazımda , Hüseyin Yoluç’a cevabımı veriyorum.

Seçek konusunda Kamenos’la istişare ettiğimi iddia eden , daha doğrusu iftira eden Yoluç  , Kamenos’un Batı Trakya’dan ve azınlığımızdan  sorumlu bir numara parti yetkilisinin yorumlarına beğeni yağdırıyor.

Evet . Syriza’yı her fırsatta ANEL ile hükümet ortaklığı yapmanın azınlığa zarar verdiğini savunan ve Seçek konusunda beni Kamenos’la iletişim halinde olmakla suçlayan Yoluç aslında Kamenos’a yağcılık yaptığı ortaya çıktı.

Syriza kongre delegesi olarak Syriza’nın 2.nci kongresinde  “Biz Syriza’ya oy verdik , bizi ANEL yönetiyor “ diye serzenişte bulunan birisi olarak , Yoluç beyefendiye ben iftira atmıyorum , sadece onu belgelerle ifşa ediyorum.

Azınlık içinde böyle “azınlıkçı” kisvesi ile azınlığa zarar veren çoook kişi var tabi.

Ancak  bir söz vardır ” Allah’ın sopası yok , ilahi adaleti var ” diye . Bizim Yoluç da Allah’ın adaletine “takılmış” .

İftira , döner dolaşır sahibini bulur Hüseyin efendi.